شکایت تایرسازان از قطعی برق/ احتمال افزایش قیمت تایر




 احتمال افزایش قیمت تایر

به گزارش هایپرتایر، مصطفی تنها، سخنگوی انجمن صنعت تایر با بیان اینکه: در صنعت تایر، تولیدکنندگان با دستگاه های مختلفی کار می کنند و با قطعی برق زیان فراوانی به این صنعت وارد می شود، افزود: احتمالا در شهریور ماه افزایش قیمت در تایر اجرایی شود. سخنگوی انجمن صنعت تایر خاطر نشان کرد: زیر ساخت های لازم باید برای تولید فراهم باشد در غیر اینصورت تولیدات با ضررهای زیادی روبرو میشوند.

این مقام مسئول با اشاره به: استفاده برق اضطراری در برخی موارد برای جلوگیری از مسدود ماندن خط تولید کارخانجات افزود: ضایعات کارخانجات به دلیل قطعی برق افزایش یافته و حتی بیشتر واحدها با خرابی ماشین آلات روبرو شده اند. مصطفی تنها، در ادامه تاکید کرد: تولیدکنندگان در حد توان مشغل تولید محصولات خود هستند و نمی گذارند خط تولید خاموش بماند تا اختلالی در بازار بوجود آید اما با توجه به هزینه های تولید احتمالا افزایش قیمت تایر در شهریور ماه امسال اجرایی شود.

افزایش 15 درصدی قیمت تایر

با تصویب هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران، قیمت انواع تایرهای ایرانی در تمام گروه محصول ها 15 درصد افزایش می یابد. در چهارمین جلسه انجمن صنفی صنعت تایر ایران که در روز گذشته برگزار شد، قیمت محصول های مختلف تایر های ایرانی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم افزایش 15 درصدی قیمت تایر اتخاذ شد. در همین رابطه با بررسی آخرین قیمت مواد اولیه ، هزینه های دستمزد و نرخ ارز مورد استفاده در صنعت  تایر، افزایش قیت تایر در این جلسه تصمیم گیری شد. این تصمیم با اتفاق آرا گرفته شده و 7 نفر از 9 عضو هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر ایران پای آن را امضا کرده اند. دکتر مهدی فکری از گروه صنعتی بارز، سیامک قربانی از بارز کردستان، محمدرضا تقی گنجی به نمایندگی از شرکت آرتاویل تایر، حمیدرضا عبدالمالکی؛ مدیرعامل ایران تایر، اسکندر ستوده؛ مدیرعامل یزدتایر و مهرداد فرزادنیا؛ مدیرعامل لاستیک پارس از حاضران در این جلسه بوده اند که با افزایش قیمت تایرهای تولید داخلی از شهریور ماه موافقت کردند. دو غایب این جلسه نیز مدیرعامل های دو شرکت کویرتایر و لاستیک دنا بودند. لازم بذکر است،  این مصوبه بر اساس تصمیمات دهم آبان سال 98 و بیستم آذر ماه سال 99 ستاد تنظیم بازار اتخاذ شده اند که براساس آنها اختیار تعیین قیمت انواع تایر به انجمن صنفی صنعت تایر سپرده شده بود.


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0